Wij begrijpen dat voor u als ondernemer uw ICT infrastructuur steeds belangrijker is geworden. Of het nu een kleine organisatie betreft of een complexe serveromgeving, POS4 heeft de expertise en de mankracht om 24/7 problemen te verhelpen of nog beter te voorkomen.
Niet alleen het volledige beheer maar ook ondersteuning aan een eigen ICT afdeling behoort tot de mogelijkheden.
Proactief en passief systeembeheer op adhoc basis of door middel van een servicecontract?
Omdat voorkomen beter is dan genezen, geloven wij in de voordelen van proactief systeembeheer en netwerkbeheer. Structureel en professioneel beheer heeft niet alleen invloed op de up-time van uw systemen maar ook de directe en indirecte kosten worden op deze manier beheersbaar.
Monitoring
Vanuit ons data center monitoren wij 24/7 uw serveromgeving, uw netwerk en kunnen wij desgewenst onze storingsdienst ook buiten kantoortijden inzetten.
Servicedesk
Onze servicedesk medewerkers zorgen voor werkplekbeheer, serverbeheer en netwerkbeheer. Incidenten, storingen en alle andere gerelateerde werkzaamheden worden vastgelegd in een service management tool.
Storingsdienst
Voor incidenten buiten kantoortijd staat onze storingsdienst paraat. Via het storingsnummer krijgt u direct contact met een van onze systeembeheerders.
Hardware en software
Wij kunnen snel hardware en standaardsoftware leveren. POS4 is onder andere reseller van Unisys, HP, Cisco, Microsoft, Trend Micro en Spamtitan. Uw accountmanager kan u meer vertellen over ons uitgebreide productaanbod.
All-Inclusive ICT Beheer
Voor bedrijven die geen eigen ICT afdeling hebben bieden wij All-inclusive ICT Beheer. Onze ervaren systeembeheerders beschikken over de noodzakelijk kennis en zijn op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen waardoor zij u optimaal kunnen ondersteunen. Al uw zorgen betreffende servers, PC’s, software, het netwerk en beveiliging worden uit handen genomen. Door 24/7 monitoring weten wij precies wat er in het netwerk gebeurt en kunnen wij daarop anticiperen.
Wat kunt u van ons verwachten?
• Remote/on-site ondersteuning voor werkplekken en servers
• Proactief beheren, onderhouden en bewaken van de ICT-infrastructuur
• 24/7 monitoring van servers, back-up en netwerk
• Supportdesk voor de registratie, classificatie en afhandeling van incidenten
• Licentiebeheer
• Netwerkbeheer
• Serverbeheer
• Werkplekbeheer
• Eventuele herinstallatie van uw werkplekken en servers
• Beheer van de verbindingen tussen vestigingen en/of het data center
• Advies over uitbreiding en/of vervanging van hardware en software
• All-in vaste maandprijs zonder extra kosten (o.a. geen reiskosten)
• Maandelijkse rapportage van alle incidenten en werkzaamheden
Wilt u meer informatie of een offerte? Neem dan contact met ons op.